Hoe gaan we te werk?

Hoe gaan we te werk?2019-03-28T15:08:30+00:00

Offerte en installatie

1. Prospectie

Tijdens ons bezoek aan je woning, bekijken we de mogelijkheden om het toestel te plaatsen, aan te sluiten op na de watermeter en de afvoer (verplichte b-sifon) te voorzien. Aan de hand van je waterverbruik, de hardheid van je water en beschikbare ruimte, kunnen we je dan een type toestel aanraden en meteen ook je zoutverbruik voorspellen.

Na al deze grondig besproken stappen van de vertegenwoordiger, zal je een offerte ontvangen met alle technische informatie en de prijs. Indien je besluit een APIC waterverzachter aan te kopen, kan deze eventueel met de verkoper afgerond worden met een bestelbon. Heb je meer tijd nodig om te beslissen? Dan kan je nadien de achtergelaten offerte mailen naar de verkoper die jou zo snel mogelijk terug zal contacteren om dit verder via mail of telefoon af te ronden.

De afspraak voor de plaatsing zal ook afgerond worden samen met jou en de vertegenwoordiger. Aangezien we verschillende plaatsing teams hebben, kan deze plaatsing meestal al binnen de 14 dagen uitgevoerd worden.

2. De effectieve installatie

Op dag van deze afspraak komen onze techniekers langs voor de installatie van jouw gloednieuwe waterverzachter en een gratis roest-zandfilter van 5 micron om onreinheden te vermijden. Zo ben je zeker dat de capaciteit van je harsfles optimaal behouden blijft en niet vervuilt. Bij het vertrek van onze techniekers zorgen ze dat de werf netjes achterblijft en je toestel gebruiksklaar is. Zo kan je meteen genieten van de voordelen van zacht water.

Geniet van 10 jaar omnium garantie

Bovenop onze professionele installatie, zorgen we ook voor een omnium garantie van 10 jaar op onze waterverzachters. Zo ben je zeker dat je nooit in de problemen komt.